nedeľa 21. augusta 2016

Fisher Classic lieta opäť po rokoch

Následujúcimi príspevkami sa vrátim k mojej poslednej dovolenke, ktorú som nestrávil nikde inde ako doma na Slovensku. Fotoaparát mám vždy so všetkým príslušenstvom poruke a tak si idem posledný deň dovolenky smerom na letisko v Malých Bieliciach a ako tak v aute stúpam Žabokreckým kopcom, moje obe oči zaostria na v minulosti dobre známi oranžový dvojplošník Fisher Classic.




Neviem prečo, ale toto lietadlo ako jedno z mála sa mi vrylo do pamäti ako symbol nášho letiska a vždy sa mi veľmi páčilo.
Po niekoľkých problémoch s motorom, ktoré väčšinou skončili núdzovými pristátiami do terénu sa nám táto ikona na dlhé roky odmlčala, aby sa vrátila v lepšom svetle sveta.


Lietadlo bolo preplátnované a nainštalovaný bol zánovný motor Rotax a lietadlo doznalo ešte niekoľko iných zmien. Zalietnuté už bolo niekoľko týždňov pred tým a tak som nemal tú česť byť pri tom, keď sa vznieslo po mnohých rokoch, ale vidieť toto krásne éro opäť vo vzduchu v lúčoch zapadajúceho slnka vie aj tak vždy pohladiť na duši.



Dupol som teda na plyn a namieril som si to rýchlo ku dráhe letiska, aby som sa mohol podeliť aspoň o nejaké zábery.
Na záver len poprajem veľa nalietaných hodín bez nehôd.

Odkaz na Flickr: https://flic.kr/s/aHskFsjV5j

Blue sky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára